ICI PARIS XL steunt THINK PINK

ICI PARIS XL en THINK PINK slaan de handen in elkaar om de strijd tegen borstkanker aan te gaan. Al sinds 2008 werkt ICI PARIS XL jaarlijks samen met een goed doel. THINK PINK is sinds 2017 de nieuwe partner van ICI PARIS XL. Ook in 2019 zijn er verschillende initiatieven opgezet tussen ICI PARIS XL en THIN PINK:

  • Alle Belgische en Luxemburgse ICI PARIS XL-parfumerieën verkochten de Think Pink lintjes (€1 per lintje) van 13/09 tot en met 31/10/2019.
  • Een groot deel van het ICI PARIS XL personeel nam deel aan de jaarlijkse Race For The Cure van THINK PINK die plaatsvond op 29/09/2019.
  • In 2018 werd de Scandalous Lash mascara gelanceerd als de perfecte partner in crime voor instant XXL drama en ultravolle, mooi gescheiden wimpers in een handomdraai. De vernieuwde, multi-purpose formule op basis van kohl en verzorgende bestanddelen combineert immers 3 mascara's in 1 en zorgt voor zowel indrukwekkend volume als voor uitdagende lengte en een sexy krul. De unieke vorm van het borsteltje geeft je bovendien een feilloos resultaat en een onweerstaanbare blik. Tijdens de maand oktober schonk ICI PARIS XL per verkochte mascara €2 aan THINK PINK.

Over THINK PINK

THINK PINK vraagt via hun website, folders, persberichten, activiteiten, evenementen en doelgerichte acties meer aandacht voor borstkanker en screeningsmammografie. THINK PINK informeert, sensibiliseert, steunt wetenschappelijk onderzoek en zamelt geld in voor zorg- en nazorgprojecten.

Voor meer info over THINK PINK: http://www.think-pink.be/nl/

Operation Smile

Give a Smile

Wij willen niet alleen een glimlach op de gezichten van onze klanten, maar zeker ook bij de mensen die onze hulp het meest nodig hebben. Daarom heeft A.S. Watson Group haar allereerste wereldwijde CSR-programma “Give a Smile” gelanceerd. Samen met de organisatie Operation Smile heeft deze campagne ervoor gezorgd dat maar liefst 1500 kinderen in ontwikkelingslanden met een hazenlip geopereerd konden worden. Hierdoor kunnen zij zich weer met een lach richten op de toekomst, zonder problemen met eten, drinken en spreken. ICI PARIS XL, één van de Retailmerken van A.S. Watson hebben de handen ineen geslagen om deze campagne te ondersteunen, waardoor deze kinderen met een hazenlip voor het eerst kunnen glimlachen.

Over Operation Smile

De ouders van kinderen met een hazenlip in ontwikkelingslanden hebben vaak niet de financiële middelen om hun kinderen te laten opereren. Terwijl het kan gaan om levensreddende operaties. Operation Smile, opgericht in 1982, heeft een wereldwijd netwerk van vrijwillige (medische) professionals die elk jaar honderdduizenden uren aan de zorg voor kinderen met een hazenlip over de hele wereld besteden.