Voeg merknaam ofwel productnaam ofwel productnummer in ...
NL / FR
  • Home
  • Parfums
  • Verzorging
  • Make-up
  • Accessoires
  • Mannen
  • Elektro
  • Top10
  • Geschenken
  • Merken
  • Acties & Promoties
  • Staaltjes bij elke bestelling
  • Gratis afhalen in een ICI PARIS XL
  • Levering en retour
  • Veilig online betalen
  • De AS. Watson groep, waartoe ICI PARIS XL behoort, lanceerde op 18 juni 2014 een internationale campagne onder de naam:
    WE SMILE

    AS Watson en ICI PARIS XL vinden het belangrijk om iedere klant die hun winkel binnentreedt een gevoel van welzijn en geluk te geven en dit doen ze via een eenvoudige methode:

    DE KLANT IEDERE DAG ONTVANGEN MET EEN GLIMLACH!

    IPXL-IPBE:/home/2014/juni/we_smile_logo.jpg

    Alle medewerkers van de ICI PARIS XL filialen zetten zich iedere dag in om iedere klant warm, hartelijk en met een glimlach te ontvangen. De We Smile-campagne van AS Watson heeft als doel deze dagelijkse inspanningen van de medewerkers in de kijker zetten. ICI PARIS XL hoopt dat de glimlach-cultuur in hun winkels gevoelens van welzijn en geluk oproept bij de werknemer en de klant, en dit iedere dag!

    Iedere glimlach, of deze nu uit vriendelijkheid of beleefdheid is, van dichtbij of vanop een afstand, breekt onmiddellijk het ijs, ongeacht of er voordien al een band was met de persoon in kwestie. Bovendien raakt een oprechte glimlach iets essentieels in ons: gevoelens van geluk en plezier. Een glimlach is een geheime sleutel die vele harten opent en is tegelijk één van de hoogste verwachtingen van een klant.

    ICI PARIS XL zet zich in om iedere klant een unieke, positieve en onvergetelijke ervaring te geven en wil deze dagelijkse inspanningen in de verf zetten van de " WE SMILE " campagne.

    Over de AS Watson groep:

    De A.S. Watson Groep (ASW) heeft een netwerk van meer dan 10,000 winkels in Azië en Europa en bereikt meer dan 45 miljoen klanten per week wereldwijd. Ze zijn de grootste internationale beauty- en gezondheidsretailer in Azië en Europa.

    Dominic Lai, Group Managing Director van ASW: “Met het toenemende gebruik van technologie in dagdagelijkse communicatie, ervaren we minder en minder menselijke interactie. Met ons uitgebreid winkelnetwerk en klantenbestand, hebben wij een groot platform om onze klanten die menselijke ‘touch’ te geven. Als grootste retailer in health & beauty in Europa en Azië, willen we een verschil maken en onze klanten iedere dag verblijden met een eenvoudige maar magische glimlach.”

    Naar boven
    Sluiten
    Sluiten
    Sluiten