Voeg merknaam ofwel productnaam ofwel productnummer in ...
  • Verzorging
  • Make-up
  • Mannen
  • Elektro
  • Geschenken
  • Merken
  • Acties & Promoties
  • Staaltjes bij elke bestelling
  • Gratis afhalen in een ICI PARIS XL
  • Levering en retour
  • Veilig online betalen
  • Persberichten

In deze rubriek vindt u onze meest actuele persdossiers van 2012 in PDF formaat.

December 2012 - ICI PARIS XL Marathon van Berlijn

Leo van Welij : Een marathon lopen is een grote uitdaging; het kan moeilijk zijn, zelfs veel pijn doen, maar er is maar 1 optie en dat is doorgaan.

November 2012 - ICI PARIS XL Make-Up Talent by Dior 2012

Eén wedstrijd, tien maanden voorbereiding, 40 halve-finalisten, 10 finalisten en één enkele Make-up talent.
 Dit event is tegelijkertijd een prestigieuze wedstrijd en een intensieve, professionele opleiding. Creatief talent ontdekken onder de ICI PARIS XL-medewerkers, daar draait het om.

November 2012 - ICI PARIS XL SCHENKT EEN SUZUKI VOOR VADERDAG

De heer Jean-Claude Van Gaver uit Machelen is een trouwe klant van de ICI Paris XL parfumerie op de Waversesteenweg waar hij elke week langsgaat om te shoppen of gewoon om een babbel te slaan met de vriendelijke ploeg die hem steeds hartelijk ontvangt. Hij ging zo’n twee jaar geleden met pensioen maar leidt nog een zeer actief leven en mist geen kans om sociale contacten te leggen. In het voorjaar, tijdens zijn wekelijkse uitstap, heeft hij zich een nieuw parfum cadeau gedaan en deelgenomen aan de Vaderdagactie vanICI Paris XL in samenwerking met Suzuki. Vandaag is hij de trotse eigenaar van de fantastische Suzuki Swift Sportter waarde van € 17.999!
    => Meer info!

September 2012 - ICI PARIS XL opent eerste winkel in Duitsland!

Na de Nederlandse markt in 1997, verovert Belgische parfumerie ICI PARIS XL dit najaar Duitsland. Op 27 september 2012 opent ICI PARIS XL zijn eerste winkel buiten de Benelux in het grote winkel- en vrijetijdscentrum CentrO inOberhausen, Duitsland. "Een eerste kleine stap op een veelbelovende weg" aldus CEO Leo van Welij.
    => Download persartikel

Augustus 2012 - ICI PARIS XL vergelijkt zijn prijzen met deze van de concurrent in een advertentie

In België komt het zelden voor dat een merk een concurrent expliciet vermeld in haar communicatie. ICI PARIS XL pakt op 31 juli uit met een advertentie waarin de eigen prijs van een aantal parfums vergeleken wordt met deze van concurrerende cosmeticaverdeler Planet Parfum.

Januari 2012 - Zijdezachte handcrèmes

De ideale handcrème? Hij hydrateert de huid, dringt snel in, beschermt tegen zon, wind koude, verzogt je nagels, geurt lekker én past past makkelijk in je handtas. Zo klinkt het verdict van het Goed Gevoelpanel. Welk merk voldoet aan deze strenge eisen?