Voeg merknaam ofwel productnaam ofwel productnummer in ...
  • Verzorging
  • Make-up
  • Mannen
  • Elektro
  • Geschenken
  • Merken
  • Acties & Promoties
  • Staaltjes bij elke bestelling
  • Gratis afhalen in een ICI PARIS XL
  • Levering en retour
  • Veilig online betalen
  • Persberichten

In deze rubriek vindt u onze meest actuele persdossiers van 2008 in PDF formaat.

December 2008 -  ICI PARIS XL wint voor de derde keer op rij de titel van ‘Beste winkelketen’ in de categorie ‘parfumerie & drogisterij’.

Voor het derde jaar op rij haalt de keten namelijk de titel van “Beste Winkelketen in de categorie Drogist en Parfumerie”. Het onderzoeksbureau Q&A Research & Consultancy voerde voor de derde maal in België een onderzoek uit naar de beste winkelketen van het land. Meer dan 200.000 Belgische consumenten brachten daarbij hun stem online uit en nomineerden zo liefst 218 winkelketens in 22 branches.
    => Download persbericht

November 2008 - Fedis Mercurius prijs handelszaak van het jaar 2008

Finalist ICI PARIS XL werd geselecteerd omwille van de veelheid aan HR-projecten. Zo is er de samenwerking met Manpower Unlimited die zorgt voor een betere doorstroming van personen met een handicap in het bedrijf. ICI PARIS XL werkt met mensen uit meer dan 30 landen.
    => Download artikel/brochure

September 2008 - 40 jaar ICI PARIS XL

Het najaar van 2008 staat voor ICI PARIS XL in het teken van de veertigste verjaardag van de keten. ICI PARIS XL kijkt niet alleen om naar de afgelopen 40 jaar, maar bouwt naarstig verder aan een succesvolle toekomst.
    => Download persbericht

Oktober 2008 - Elk jaar zet ICI PARIS XL zich extra in voor een goed doel

En dit jaar gaat de steun van de parfumerieketen uit naar Think-Pink, een permanente bewustmakingscampagne in het kader van de strijd tegen borstkanker. ICI PARIS XL wil bijdragen aan het gevecht dat mannen en vrouwen over de hele wereld aangaan.
    => Download persartikel

Juli 2008 - Charity Pink

Onder de naam Think-Pink wordt in België permanent campagne gevoerd om de aandacht te vestigen op borstkanker, en dan vooral op een tijdige controle. Om deze belangrijke strijd mee te ondersteunen, verkoopt ICI PARIS XL vanaf 1 oktober exclusief in al haar 107 vestigingen geluksarmbandjes ten voordele van Think-Pink.
    => Download persartikel