Voeg merknaam ofwel productnaam ofwel productnummer in ...
  • Verzorging
  • Make-up
  • Mannen
  • Elektro
  • Geschenken
  • Merken
  • Acties & Promoties
  • Staaltjes bij elke bestelling
  • Gratis afhalen in een ICI PARIS XL
  • Levering en retour
  • Veilig online betalen
  • Persberichten

In deze rubriek vindt u onze meest actuele persdossiers van 2014 in PDF formaat.

Voor meer informatie, kan u onze persverantwoordelijke Jean-François Voets contacteren: j.voets@be.aswatson.com.

Oktober 2014 - EINDEJAARSGESCHENKEN VOOR IEDER BUDGET: DE MAKE-UPPALETTEN!

De feeststemming bepaal je zelf! In een zilveren verpakking heeft Only You vijf make-uppaletten voor jullie klaar gevuld met sprankelende, verfijnde en tijdloze kleuren en de bijhorende onmisbare accessoires.
    => Download persartikel

Oktober 2014 - DE NIEUWE KLEUREN VAN ONLY YOU VOOR DE EINDEJAARSFEESTEN!

Dé stijl voor dit jaar: een metallic pareltextuur Fashion addicts, opgelet: ontdek nu de nieuwe collectie Only You voor de eindejaarsfeesten. Met tal van fonkelende kleuren wordt Only You jouw topaccessoire voor een geslaagd feest.
    => Download persartikel

September 2014 - ONLY YOU GLOSS: VOOR ONVERBIDDELIJKE ZOENERS!

Only You maakt je lippen onweerstaanbaar, en lekker bovendien! Als onvoorwaardelijke fan van kleurrijke make-uptrends kon het merk Only You niet anders dan ons verbluffen met een nieuw assortiment speciaal voor de lippen. Only You Gloss is een feit!

September 2014 - DE BE CREATIVE MAKE UP BLOCKBUSTER

De beperkte uitgave van deze Blockbusters bevatten de make-upbasics van BE Creative Make Up. Zij geven een voorsmaakje van het volledige universum van het merk.

September 2014 - ONLY YOU LIMITED EDITION MAKE-UP PALETTE

Een nieuw seizoen, een nieuwe stijl! Dit najaar ziet Only You de dingen groots met een gloednieuw make-up palet dat je overal mee naartoe neemt dankzij de twee handvatjes in de kleuren van het merk.
    => Download persartikel

Augustus 2014 - ONLY YOU PRESENTS: NAIL CARE EN NAIL ART!

Nail Art: Alles om een Nailista te worden! Door de jaren heen zijn nagels echte modeaccessoires geworden. Met nagellak in ontelbaar veel
    kleuren spelen we met onze nagels in op de nieuwste modetrends. Met Nail Art tover je je nagels met een paar penseeltrekken om in absolute kunstwerkjes, lekker eenvoudig of helemaal over the top.
    => Download persartikel

Augustus 2014 - ER ZIJN NIEUWIGHEDEN BIJ BE CREATIVE MAKE UP!

BE Creative Make Up breidt het gamma uit met enkele nieuwe producten...
    => Download persartikel

Augustus 2014 - ONLY YOU HEEFT NIEUWE KLEUREN VOOR JE KLAARSTAAN!

Zorg dat je alles in huis hebt om na je vakantie weer piekfijn op kantoor te verschijnen! Na de flashy zomertinten grijpen we nu naar wat warmere kleurschakeringen. Only You pakt uit met een waaier van ronduit betoverende kleuren.
    => Download persartikel

Augustus 2014 - BE CREATIVE MAKE UP PRESENTEERT DE NIEUWE HERFSTCOLLECTIE!

Dit najaar wordt BE CREATIVE MAKE UP jouw nieuwe en unieke schoonheidspartner! Met een ondoorgrondelijke en romantische make-up word jij de perfecte verleidster. De nieuwe look van BE CREATIVE MAKE UP kiest voor supervrouwelijke en natuurlijke kleuren, die je aanpast aan je emoties en waar jij zin in hebt.

Juni 2014 - ICI PARIS XL WE SMILE

De AS. Watson groep, waartoe ICI PARIS XL behoort, lanceert op 18 juni een internationale campagne onder de naam: WE SMILE.
    => Download persartikel

Juni 2014 - BE Creative Make Up Er gaat niets boven een vlekkeloze teint.

Dit voorjaar breidt BE Creative Make Up zijn assortiment uit met producten die zich in geen tijd onmisbaar zullen maken in ons make-uptasje.

Juni 2014 - BE Creative Make Up Zomer van 2014

De zomer van 2014 belooft één en al kleur en ritme te worden! Met de zon in het verschiet lanceert BE CREATIVE MAKE UP levendige kleuren die aan onze make-up een verlichtende boost geven.

Juni 2014 - Only You WK Brazil

De Rode Duivels gaan deze zomer naar het WK in Brazilië! Speciaal om deze duivelse opdracht tot een goed einde te brengen, lanceert ONLY YOU een vurig set nagellakjes.

Juni 2014 - Only You Exotische zomercollectie

Deze collectie vol zonnige weerspiegelingen warmt onze goddelijke handen en maakt een bruin gebrande huid levendig en dynamisch. Het zijn alvast oogverblindende tinten om van te watertanden!

Mei 2014 - 'DE LENTE', VOLGENS BE CREATIVE

Of je nu kiest voor monochroom of een combinatie van kleuren, met BE doe je waar je zin in hebt. Zo kun je stralen in je leuke nieuwe lenteoutfit. Niets werkt zo goed als een mooie makeup met de juiste kleuren om je een goed humeur te geven aan het eind van de winter.

Mei 2014 - BE Creative Make Up Moederdag

ICI PARIS XL lanceert een gamma cosmeticaproducten onder haar eigen label: Only You, een nieuwe lijn met geparfumeerde badproducten. Deze bad- en doucheproducten maken van uw ochtendtoilet een exclusief wellnessmoment, een behaaglijk gevoel dat u de hele dag lang zal ervaren.

Maart 2014 - Only You lentecollectie

Een zonnestraal volstaat om ons van het ene seizoen in het andere te doen tuimelen. Er hangt lente in de lucht! De nieuwe collectie van Only You pakt uit met vijf smakelijke pasteltinten die het hart doen overslaan. Nu de zon weer van de partij is, wordt het tijd om wat kleur in ons leven te brengen, of beter op onze nagels!
    => Download persartikel

Maart 2014 - BE Creative Make Up blaast al een eerste kaarsje uit...

Om deze verjaardag op een waardige manier te vieren , lanceert BE Creative Make Up een limited edition van de Intense Lipstick 018 Chance, de toplipstick van het assortiment, verpakt in een speciale etui.
    => Download persartikel

November 2010 - 1ste BLOGGING SESSION ICI PARIS XL!

Uit de eerste blogging session georganiseerd door ICI PARIS XL rond Expertise Parfum hebben we de volgende info nog eens op een rijtje gezet voor u.