Voeg merknaam ofwel productnaam ofwel productnummer in ...
NL / FR
  • Home
  • Parfums
  • Verzorging
  • Make-up
  • Accessoires
  • Mannen
  • Elektro
  • Top10
  • Geschenken
  • Merken
  • Acties & Promoties
  • Staaltjes bij elke bestelling
  • Gratis afhalen in een ICI PARIS XL
  • Levering en retour
  • Veilig online betalen
  • Urban Decay
    verovert België

    Na het jarenlange make-upmonopolie van beige, roze en rood in de jaren 1990 besloten de Californische Sandy Lerner en Wende Zomnir dat het anders kon én moest. Kleurrijker, opvallender. En zo werd Urban Decay geboren, een gedurfd én innovatief make-up merk. Belgische beautybloggers halen eindelijk opgelucht adem, want nu moeten ze niet meer de halve wereld rondreizen of torenhoge verzendkosten betalen om deze toppers te kunnen kopen.

    Paars bloed

    We betreden de paarse loper, in de opvallende lijfkleur van het merk. Te midden van honderden make-upproducten waarvan het water ons spontaan in de mond loopt, vinden we Jillian Ward, retail and education manager van Urban Decay. Jillian: “Eén van onze best verkochte en meest geprezen producten zijn de Eyeshadow Palettes. Bij de ontwikkeling ervan vroegen we ons af waarom er in oogschaduwpaletten altijd één ontoegankelijke kleur zit die je echt nooit gebruikt. Daarom besloten we om voor enkel neutrale kleuren te kiezen die je toch op heel verschillende manieren kunt combineren. Of Urban Decay mijn levenspassie is? (lacht) Wel, ik geloof dat zelfs mijn bloed paars is!”

    Hun make-up laat menig doorwinterd beautylover kirren van enthousiasme en maakt zelfs de meest beheerste vrouw hebberig. De revolutionaire make-uphype Urban Decay heeft ein-de-lijk de Lage Landen veroverd en bombardeert vanaf nu ICI PARIS XL met kleur. Beauty&YOU ging naar de exclusieve lancering in Amsterdam.

    OPRICHTSTER WENDE BEKENT

    “Mijn eerste lipstick stal ik van mijn moeder. Ik was onmiddellijk verkocht: de geur, de textuur ... Heerlijk! Ik spendeerde úren aan het namaken van make-uplooks in magazines. Op de middelbare school ben ik zelfs ooit naar huis gestuurd omdat ik teveel make-up droeg. Ik heb een theorie dat meisjesbaby’s in Texas geboren worden met de kennis om make-up aan te brengen.”

    Voor beautyjunkies

    Tijdens een exclusief interview met Beauty&YOU onhult Wende Zomnir, een van de oprichtsters van Urban Decay, de mantra van het merk: “Urban Decay is vrouwelijk, ietwat gevaarlijk en vooral: fun. En dat zie je in alles wat we doen, van de producten tot hun namen en verpakkingen. We maken onze producten als make-upjunkies voor make-upjunkies. We blijven de producten van Urban Decay heruitvinden, maar we blijven wel trouw aan de kern van ons merk: beauty with an edge. Steeds wanneer we een nieuw product creëren, proberen we het zo innovatief en relevant mogelijk te maken. We zijn nooit ‘klaar’ met Urban Decay.”

    Naar boven
    Sluiten
    Sluiten
    Sluiten